A LEMKEN bővíti a Rubin 12 sorozatot - Rubin 12 már 7 m-es munkaszélességben is

A Rubin 12 rövidtárcsa sorozat, amelyet 2014-ben sikeresen vezetett be a gyár, 2016-tól a 7 m-es munkaszélességű változattal bővül. Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező traktoroknak is méretben megfelelő eszköznek bizonyul és a területteljesítmény jelentősen növelhető a korábbi változatokhoz képest.

A Rubin 12 erősségei ott mutatkoznak meg igazán, ahol kifejezetten nagy mennyiségű szerves anyagot kell a talajba bekeverni. A Rubin 12 két sorban elhelyezett, fogazott, 736 mm átmérőjű tárcsalapjai lehetővé teszik, hogy a gép olyan mélységben dolgozzon, mint egy szántóföldi kultivátor, ugyanakkor lényegesen jobb bekeverést és aprítást biztosítanak.

Lemken


A tárcsák mindkét sorban szimmetrikusan helyeződnek, így nem lép fel oldalirányú elhúzás még nagy munkasebesség esetén sem. A 20°-os talajba hatolási szög és a 16° haladási iránnyal bezárt szög optimális talajba hatolást és teljes felületű művelést biztosít 7 cm-es munkamélységtől. A tárcsatartó szárak speciálisan hajlítottak és csavartak, ami maximális átáramlást tesz lehetővé a tárcsák között. Ez együttesen a középső tárcsák kissé eltolt pozícionálásával (több országban szabadalommal védett megoldás) megakadályozza az eltömődést. A kultivátorokhoz képest nagyobb üzemeltetési sebesség és kisebb szlip miatt a Rubin 12 nagyobb területteljesítményre képes alacsonyabb üzemanyag-felhasználás mellett.

Lemken


Az első tárcsasor után elhelyezett rugós boronasor intenzív bekeverést és rögtörést biztosít, a második tárcsasor után elhelyezett egyengető, terelőlemezek eloszlatják a felszínen maradó növényi maradványokat és egyengetik a felszínt. Mindkét pálcasor központi mélységállítással rendelkezik.

Lemken


A hidraulikus munkamélység-állítás lehetővé teszi, hogy a kezelő a traktor fülkéjéből, menet közben változtassa a munkamélységet. Az önszintező, talajkövető elmunkáló hengerek optimális talajkövetést biztosítanak még a 7 m-es munkaszélesség esetén is. A szállítótengely a széles gumizással, amely a tárcsasor és a lezáró hengersor között kerül elhelyezésre, nagyfokú stabilitást és biztonságos közúti szállíthatóságot eredményez.

Vissza a hírekhez